Reklama2004-02-11
0

Nowatorskie kampanie reklamy zewnętrznej

Marka Lancome po raz pierwszy na nośnikach reklamy zewnętrznej

Trwa kampania reklamowa nowego zapachu dla kobiet firmowanego marką Lancome – Attraction.  Kampania prowadzona jest na nośnikach typu backlight należących do AMS.
 
Właścicielem marki Lancome jest koncern kosmetyczny L’Oreal. Jest to już druga po kampanii zapachu Emporio Armani Night akcja reklamowa produktu z porfolio dóbr luksusowych koncernu realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej.
 
„Właściwości backlightu  sprawiają, że jest to znakomity nośnik do ekspozycji produktów luksusowych. Świetne layouty Emporio i Lancome’a wspaniale wykorzystują możliwości backlightów.  Z punktu widzenia dopasowania layoutu do nośnika to wzorcowe projekty i bardzo dobre kampanie” komentuje Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyr. ds. Sprzedaży.  
 
Backlighty są najbardziej spektakularnymi nośnikami reklamy zewnętrznej. Wielkość i świetne właściwości ekspozycyjne związane z zastosowaniem materiału winylowego i równomiernie rozłożonego oświetlenia zapewniają wyjątkową skuteczność przekazu reklamowego.
 
Kreację kampanii Attraction przygotowała agencja Publicis. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Optimedia. 

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas