Prasa2004-10-21
0

Nowe akcje "Pulsu Biznesu"

Akcja podatkowa i niestandardowa promocja "Pulsu Biznesu"

"Puls Biznesu" rusza z akcją "Lepsze podatki. Wesprzyjmy ministra".

- Mirosław Gronicki, minister finansów, zapowiedział w środowym wywiadzie dla "Pulsu Biznesu", że chce uprościć system podatkowy. Udało mu się w rządzie uzyskać zwolenników, dla swoich poglądów zmierzających do obniżenia VAT, przy równoczesnym zmniejszeniu liczby ulg. Zwolenników nie byle jakich, bo premierów Belkę i Hausnera, ministra Opawskiego, których wymienił z nazwiska, a trudno przecież przypuszczać, by np. minister Socha był przeciwnikiem takiego rozwiązania. Tworzy się więc bardzo wpływowe rządowe lobby, które ma szanse być skuteczne w działaniach - czytamy w komunikacie "Pulsu Biznesu".

"Lepsze podatki. Wspomóżmy ministra" - pod tym hasłem "Puls Biznesu" rozpoczyna kampanię na rzecz uproszczenia systemu podatkowego. Redakcja już od dłuższego czasu apeluje o zmiany w zasadach płacenia VAT i PIT, które ułatwią życie zarówno przedsiębiorcom jak i zwykłym podatnikom.

Tymczasem 18 października ruszyła kampania "Pulsu Biznesu" i Multibanku. Na 120 stacjach benzynowych sieci Statoil i Shell w 14 miastach polskich codziennie, do 25 października hostessy będą rozdawały specjalne wydanie "PB" oraz magazyn Multibanku. Jak mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu "PB", specjalne wydanie to de facto prezentacja wszystkiego co w "Pulsie" najlepsze zarówno jeżeli chodzi o zawartość merytoryczną jak działalność poza redakcyjną. Akcja jest wsparta kampanią w lokalnych stacjach radiowych, którą zaplanowały i zakupiły CR Media.

Ponadto 25 października rusza kampania wizerunkowa dziennika w Warszawie i na Śląsku. Wykorzystane zostaną w tym celu reklamy na 30 tyłach autobusów (tzw. Fullback) oraz zestawach tramwajowych. Wykorzystano w niej nośniki Business Consulting.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas