Reklama2003-08-13
0

Nowe badania w SMG/KRC

SMG/KRC wykonuje licencjonowany pomiar satysfakcji konsumenta

W czerwcu br. Instytut SMG/KRC Millward Brown Company podpisał umowę licencyjną z amerykańską firmą Walker Information na realizację pomiarów satysfakcji konsumenta. Metodologia pomiaru satysfakcji klienta rozwijana jest przez Walker Information od lat 70-tych, sama firma, będąca pionierem we wdrażaniu metodologii pomiaru satysfakcji, powstała zaś w 1939 roku. W ramach projektu określane są miedzy innymi wskaźniki satysfakcji konsumentów, segmentacja konsumentów ze względu na poziom lojalności, potencjalne sposoby usprawnienia relacji z konsumentem. Jedną z ważniejszych zalet metodologii Walker Information jest wykorzystywanie bogatej bazy benchmarków, służących jako układ odniesienia dla uzyskiwanych wyników.

SMG/KRC w ramach sieci Millward Brown pełnić będzie rolę głównego koordynatora projektu, odpowiedzialnego za jego wdrożenie w regionie Europy Centralnej. Obecnie instytut przygotowuje ofertę dla Klientów, a dystrybucja badania rozpocznie się we wrześniu 2003.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas