Reklama2012-05-08
0

„Nowe centrum nowe marki” w outdoorowej kampanii Nova Park

Na outdoorze ruszyła kampania wizerunkowa centrum handlowo-rozrywkowego NoVa Park zlokalizowanego w Gorzowie Wielkopolskim.

Celem kampanii jest ukazanie NoVa Park jako miejsca kreującego trendy i styl, w którym obecne są marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk.

Przekaz ten podkreśla hasło zamieszczone na nośnikach outdoorowych: „Nowe centrum nowe marki”. Wykorzystana kolorystyka nawiązuje do logotypu galerii.

Majowa kampania wizerunkowa Nova Park jest realizowana z wykorzystaniem 36 billboardów rozmieszczonych w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach oraz reklam na autobusach.

Autor:km

Więcej informacji:Nova Park

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas