Reklama2005-03-03
0

Nowe kampanie CB4 Media

CB4 Media dla LIM Center i Intermoda Fashion

Agencja reklamy zewnętrznej CB4 Media przygotowała w marcu kampanie na specjalnych nośnikach w taksówkach dla LIM Center i Intermoda Fashion.

Centrum Medyczne LIM Center po raz drugi zdecydowało się na współpracę z CB4 Media. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy i jest skierowana do klientów indywidualnych, firm i korporacji. Promowana jest złota karta LIM Center. Media dla LIM Center zakupiła agencja reklamowa MI Polska.

Intermoda Fashion  to firma należąca do grupy największych polskich producentów męskich garniturów, marynarek, spodni.  Kampania ma charakter wizerunkowy.  Intermoda jest pierwszą firmą z branży odzieżowej, która zdecydowała się na kampanię w taksówkach CB4 Media.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas