Reklama2004-03-02
0

Nowe kampanie Renault i Castoramy

Wczoraj ruszyły kampanie telewizyjne Renault i Castoramy oparte na humorze

Kilkanaście kampanii dla różnych klientów, w tym 7 produkcji spotów telewizyjnych - to bieżące działania agencji reklamowej Publicis. Od początku roku agencja odnotowuje znaczące ożywienie działalności reklamowej swoich klientów. Dziś ruszają dwie kampanie oparte na spotach telewizyjnych wyprodukowanych przez Publicis już w tym roku. Jedna z nich promuje klimatyzacje w samochodach Renault, druga - szerokość oferty i usługi doradcze w hipermarketach budowlanych Castorama. W produkcji znajdują się obecnie 4 kolejne filmy reklamowe dla trzech innych klientów Publicis. Dwa z tych filmów realizowane są w Republice Południowej Afryki.

W przypadku Renault, Publicis nakręcił jeden spot reklamowy w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowych. W kampanii Castoramy wykorzystane są dwa różne spoty nakręcone w hipermarkecie tej firmy na warszawskim Targówku. Wszystkie trzy filmy - zarówno Renault, jak i Castoramy - łączy wykorzystanie humoru do przekazania kluczowych komunikatów reklamowych.

"Reklamy dowcipne są jedną z najskuteczniejszych form docierania do konsumenta. Łatwiej się zapamiętuje ich treść, bardziej zwraca się na nie uwagę w blokach reklamowych na ogół pozbawionych humoru. Ważne, by humor komunikował treści istotne dla konsumenta. Na przykład spot zrealizowany dla Castoramy wskazuje, że firma dobrze zna oczekiwania klientów sklepów specjalistycznych i wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom" - powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający Publicis i dodał: "Dla nas z kolei ważne jest, że symptomy ożywienia w naszej branży są coraz bardziej widoczne. Także my je odczuwamy - rośnie zapotrzebowanie rynku na usługi dużych i doświadczonych agencji reklamowych. Stąd między innymi dwie jednocześnie rozpoczynające się kampanie reklamowe i mnóstwo pracy przy kolejnych, dużych produkcjach."

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas