Do sprzedaży trafiają nowe warianty chipsów Lay’s Max (Frito Lay Poland). Od 10 czerwca będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, OMD i Hill+Knowlton Strategies.
Nowe Lay’s Max są dostępne w trzech wersjach smakowych ser i zielona cebulka, czerwona papryka oraz grillowany kebab. Chipsy można kupić w trzech rodzajach opakowań 28 g, 70 g i 140 g (których rekomendowane ceny detaliczne to, odpowiednio, 1,10, 2,99 i 4,49 zł).
Chipsy Lay’s Max zostaną wsparte kampanią reklamową, która będzie podkreślać ich intensywny smak i unikalny, pogięty kształt. Akcja rozpocznie się 10 czerwca i obejmie telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD, natomiast za prowadzenie biura prasowego oraz przygotowanie i realizację działań PR - agencja Hill+Knowlton Strategies.