Reklama2007-01-24
0

Nowe logo CTL Logistics

Koncern logistyczny CTL Logistics, właściciel największej prywatnej kolei w Polsce, rozpoczyna proces rebrandingu.

1 stycznia 2007 roku na wagonach i lokomotywach CTL Logistics oraz na wszystkich dokumentach firmowych pojawiło się nowe logo. Zmieniając je firma wybrała również nową kolorystykę - stylowe połączenie czerni, kilku odcieni szarości i srebra zastąpi dotychczasowe zestawienie czterech kontrastowych kolorów.

            

- W tym roku obchodzimy piętnastolecie działalności naszej firmy. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że w tak relatywnie krótkim czasie udało nam się stworzyć silne, niezwykle konkurencyjne przedsiębiorstwo oraz zdobyć czołową pozycję wśród prywatnych przewoźników kolejowych w Polsce i w Europie - mówi Jarosław Pawluk, Prezes CTL Logistics - Zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe logo akurat w tę okrągłą rocznicę, ponieważ zależy nam na podkreśleniu wartości, którym pozostajemy wierni od początku, a które stały się źródłem naszego sukcesu - nieustanny rozwój i dbałość o satysfakcję klienta - dodaje prezes Pawluk.

- Rebradning w firmie takiej jak nasza to duże wyzwanie. Zmieniają się przecież nie tylko papier firmowy i wizytówki. Nowe kolory muszą się pojawić także na naszych składach kolejowych. Ale my w CTL Logistics lubimy skomplikowane zadania - dodaje Pawluk.

Pierwsze wagony w nowej, eleganckiej kolorystyce pojawią się na torach już w styczniu. Królewsko-srebrzyste barwy podkreślą aspiracje i pozycję spółki CTL Logistics - lidera jakości usług logistycznych, nadającego ton konkurencji.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas