Reklama2011-01-27
0

Nowe logo PZPN od SaltPepper Brand Design

Nową identyfikację wizualną Polskiego Związku Piłki Nożnej przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie.

Projekt nowej identyfikacji wizualnej Polskiego Związku Piłki Nożnej został wybrany przez zarząd tej organizacji spośród trzech propozycji, które znalazły się w finałowym etapie konkursu. Agencja SaltPepper Brand Design, która przygotowała tę oprawę, ujawnia, że znajdzie się w niej symbol orła, który ma podkreślać polski narodowy charakter. Jego prezentacja odbędzie się za kilka miesięcy.

Przypomnijmy, że nowa identyfikacja wizualna obejmie wszystkie obszary działalności PZPN-u: pierwszą drużynę narodową, rozgrywki Pucharu Polski, I ligę, reprezentacje młodzieżowe, futsal oraz piłkę plażową i kobiecą. Zmianę identyfikacji przewidziano na lata 2011-2012 (więcej na ten temat).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas