Reklama 2009-07-28
1

Nowe logo Reserved i Reserved Kids

Firma LPP wprowadziła zmiany w znakach graficznych marek Reserved i Reserved Kids. Odświeżone logotypy mają podkreślać modowy i nowoczesny charakter tych brandów.

W znakach graficznych marki Reserved i subbrandu Reserved Kids litery subtelnie wystylizowano, podkreślając ich szlachetny charakter, oraz wprowadzono między nimi niewielki odstęp, co dodało im swobody i świeżości. Odświeżone logotypy mają wyrażać modowy i nowoczesny charakter tych brandów.

reserved

- Lifting logotypów to wynik dbałości o wizerunek i pozycję Reserved i Reserved Kids na rynku oraz sposób na dostosowanie się do nowych oczekiwań naszych odbiorców - uzasadnia Marek Małyszko, brand manager Reserved.

reservedkids

Zmienione logotypy Reserved i Reserved Kids przygotowała warszawska agencja BNA.

Autor: tw

Więcej informacji: Reserved, Reserved Kids

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas