Reklama2008-03-24
0

Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji

Amerykańskie partie polityczne coraz częściej korzystają z nowychmediów jako alternatywy dla kosztownych reklam w telewizji.

Wśród Demokratów i Republikanów czołową trójkę nowych mediów zktórych korzystają, stanowią telefony komórkowe, gry wideo ikomunikatory internetowe - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej BIGresearch.

Ogółem Demokraci częściej korzystają z nowych mediów.Przykładowo 26,9 procenta z nich regularnie lub czasami bloguje, wporównaniu do 22,9 procenta Republikanów.

Z badania firmy BIGresearch wynika również, że w przypadkuczłonków obu partii najpopularniejszym telewizyjnym kanałemkablowym jest Discovery Channel. Republikanie wskazywali teżkolejno na The History Channel, Fox News Channel, ESPN i TNT, aDemokraci na TNT, A & E, The History Channel i TBS.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:nowe media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas