PR2006-02-08
0

Nowe Media PR pracują dla KIG

Nowe Media Public Relations pracują dla Krajowej Izby Gospodarczej.

Agencja wspiera KIG zarówno w zakresie relacji z mediami, jak i komunikacji wewnętrznej.

Umowa została podpisana na rok.
 
 Do zadań agencji należy współtworzenie wizerunku KIG jako największej organizacji samorządu gospodarczego w Polce – rzecznika rozwijającego się sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a także promotora wysokich standardów etycznych w biznesie. Agencja współpracuje także w zakresie kreowania wizerunku prezesa KIG Andrzeja Arendarskiego oraz ekspertów Izby.  Nowe Media PR wspomagają KIG w bieżących działaniach komunikacyjnych; wspierają relacje z mediami, z uwzględnieniem mediów regionalnych.

 Krajowa Izba Gospodarcza jest największą instytucją samorządu gospodarczego w Polsce. Zrzesza ponad 130 organizacji gospodarczych, do których należy około 300 tys. krajowych przedsiębiorstw. Organizuje i wspiera wszelkie działania na rzecz rozwoju i podnoszenia konkurencyjności polskiej gospodarki i pod tym kątem ocenia działania podejmowane przez władze państwowe i samorządowe. Jednym z ważniejszych zadań KIG jest reprezentowanie polskich przedsiębiorstw za granicą. Izba należy do Stowarzyszenia Europejskich Izb Handlowo Przemysłowych EUROCHAMBRES, zrzeszającego europejskie izby gospodarcze oraz Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC) w Paryżu.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas