Reklama2003-04-04
0

Nowe oblicze Fa

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa. Główne przesłanie marki - "Zobacz na co Cię stać" - najlepiej oddaje jej aktywny, szalony i bardzo nowoczesny charakter. Fa pomaga nam przełamywać bariery, zarówno te wewnątrz nas i jak w otaczającym nas świecie. Nowe oblicze Fa to także zmieniony asortyment żeli pod prysznic, dezodorantów w sprayu i w sztyfcie.

Fa jest największą i najbardziej międzynarodową marką spośród kosmetyków, znajdujących się w portfolio firmy Henkel. Stworzona przed półwieczem, dziś znana jest w 130 krajach, na pięciu kontynentach.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas