Reklama2005-03-11
0

Nowe opakowania Nałęczowianki

Od lutego br. naturalna woda mineralna Nałęczowianka zmieniła opakowanie

Zmiany dotyczą głównie butelki i etykiety, ale odświeżaniu uległo także logo marki.  Za rozwiązania techniczne odpowiada agencja Dragon Rouge.

Nowa butelka Nałęczowianki jest smukła i elegancka, ma nowoczesną linię podkreśloną dynamicznymi liniami żłobień. Dzięki poręcznemu wcięciu pewnie trzyma się ją w dłoni. Na półce sklepowej wyróżniają ją nasycone kolorami etykiety, które widocznie różnicują warianty: gaz/ niegaz/ del. gaz. Delikatnej modyfikacji uległo także logo marki, jest większe, litery są nieco szersze. Wraz ze zmianą opakowań zmieniły się także pojemności gaz i del. gaz. z 1,25l na popularną 1,5l - czytamy w komunikacie.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas