Prasa 2007-10-02
0

Nowe osoby w Bonnier Business Polska

Justyna Lorenc, Filip Szczepański i Damian Woźnicki pojawili się w dziale marketingu i biurze reklamy Bonnier Business Polska wydawcy m.in. "Pulsu Biznesu".

Justyna Lorenc została kierownikiem ds. badań i analiz - to nowe stanowisko w wydawnictwie. Przez ostatnie pięć lat Justyna Lorenc zajmowała się badaniami tytułów prasowych będących w portfolio Axel Springer Polska. Jest absolwentką SGH, ukończyła także studia podyplomowe z dziedziny badań marketingowych na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Filip Szczepański objął stanowisko zastępcy dyrektora handlowego w dziale reklamy "PB". Z mediami związany jest od ośmiu lat. Do "Pulsu Biznesu" przyszedł z "Życia Warszawy", gdzie przez dwa lata był dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń. Wcześniej pracował m.in. w warszawskim Radiu Kolor, przez pierwsze cztery lata jako account manager, później dyrektor handlowy.

Do biura reklamy dołączył również Damian Woźnicki. Będzie pracował w grupie key accountów. Ostatnie 4 lata spędził w Axel Springer Polska, gdzie pracował najpierw jako handlowiec, później jako szef jednej z grup sprzedaży. Wprowadzał na rynek m.in. "Fakt" i "Dziennik". Wcześniej przez 9 lat pracował w Media Express gdzie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w biurze reklamy.

Autor: łk

Więcej informacji: Bonnier Business Polska

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas