Telewizja2011-03-21
1

Nowe osoby w FOX International Channels

Do działu marketingu spółki FOX International Channels Poland w marcu br. dołączyli Emilia Dadacz i Bartłomiej Major.

Dadacz objęła stanowisko senior brand managera kanału FOX i kanałów dokumentalnych spółki. Będzie ona odpowiedzialna za współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji stacji FOX, National Geographic Channel oraz Nat Geo Wild.

Emilia Dadacz pracowała wcześniej na stanowisku marketing communication manager w Discovery Polska, gdzie początkowo była odpowiedzialna za marketing i PR konsumencki kanałów z portfolio Discovery, a następnie także za współpracę marketingową z dystrybutorami kanałów. Wcześniej zajmowała się promocją stacji HBO i Cinemax.

Bartłomiej Major został z kolei programming managerem i odpowiada za strategię programową kanału National Geographic Channel. Wcześniej pracował w MTV Networks Polska, gdzie był odpowiedzialny za zakupy programowe dla kanałów z portfolio nadawcy.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas