Prasa2010-04-29
0

Nowe osoby w Grupie Burda

Zmiany personalne w Grupie Burda. Do działów marketingu i reklamy dołączyli nowi pracownicy.

Nowym brand managerem magazynów „Top Gear“, „Chip“ i „CRN“ została Ewa Korzańska. Zastąpiła ona Katarzynę Klimkę, która jest na urlopie macierzyńskim. Korzańska pracowała wcześniej w Wydawnictwie Bauer, gdzie odpowiadała za promocję miesięczników „PC Format“ i „Next“.

Z kolei Monika Szeroczyńska objęła funkcję junior brand managera magazynu „InStyle”. Do końca marca br. była ona członkiem redakcji tego pisma i od ponad pół roku była zaangażowana we wszystkie projekty marketingowe „InStyle“.

Do zespołu reklamowego Living & Garden dołączyła Monika Fabjan, dotychczas zwiazana z wydawnictwami G+J Polska i Agora. Objęła tam stanowisko account exeutive. Natomiast Damian Pawłowski został junior account executive w zespole IT Interactive. Wcześniej pracował w pismach „Pulp“ i „Businessman.pl“.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas