Reklama2010-09-14
1

Nowe pozycjonowanie agencji IQ Marketing

Agencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu - ATL, BTL, On-Line i Experiential Marketing.

Nowe podmioty działają pod parasolem agencji IQ Marketing, której aktualny brand claim brzmi: “United Marketing Agency”. Każdy z podmiotów posiada własną identyfikację wizualną, w tym stronę internetową oraz może rozwijać się pod własną marką.

W skład United Marketing Agency wchodzą: AtomClick - dział interactive, Planet Event - dział experiential marketing, Best Score w który przekształcił się dział BTL agencji oraz Big Idea, które odpowiada za działania ATL.

Dodatkowo agencja będzie rozwijała autorskie usługi. Aktualnie są to: Save Trees, wydawnictwa w Internecie oparte na autorskim silniku EcoPublishingOnline oraz istniejące od 2005 roku usługi Network Sampling i Redemption House (wydawanie nagród i sampli w sieci Inmedio i Relay).

„Nowa strategia IQ Marketing jest wynikiem analizy potrzeb rynku. Wierzymy, iż dzięki tak zorganizowanej strukturze staniemy się prawdziwym partnerem dla naszych klientów, którzy otrzymają rozwiązania z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów komunikacji. W samej agencji oznacza to jasny podział kompetencji i w dalszej perspektywie możliwość przekształcenia nowych marek w niezależne podmioty” - powiedział Łukasz Lewandowski, general manager IQ Marketing.

Autor:pr

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas