Internet2002-06-07
0

Nowe produkty reklamowe i cennik w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik reklam. Struktura nowego cennika poszerzona została także gama produktów reklamowych.
"Te produkty były testowane wspólnie z wybranymi klientami. Spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Teraz wprowadzamy je do stałej oferty" powiedział Jan Jaworowski, Dyrektor w portalu Gazeta.pl.

Znacznemu obniżeniu uległa cena odsłon bannerów na stronie głównej portalu. Zmniejszyła się też cena bannerów wyświetlanych run on site. Wydzielono nowe kategorie cennikowe. Np. wszystkie serwisy biznesowe stanowią teraz jedną grupę. Wprowadzono nowe produkty reklamowe min. banner śródtekstowy, banner rozwijany, toplayer, interstitial.

Cennik obowiązywać będzie od 10 czerwca 2002 roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas