Reklama2006-09-08
0

Nowe reklamy Królewskiego i Kujawiaka

Pierwszego września ruszyły drugie w tym roku kampanie marek piwa Królewskie i Kujawiak (Grupa Żywiec).

Hasło kampanii Kujawiaka, to "Trafiony smak". Hasła kampanii Krolewskiego to: "Najpiwniejsza piana", "Najpiwniejsza goryczka", "Najpiwniejszy smak", "Najpiwniejszy kolor", "Najpiwniejsze piwo".

   

Obie kampanie potrwają do końca października. 

  

Głównym medium jest szeroko rozumiany outdoor, a media plan przygotował dom mediowy Media Concept.

     

Autorami pomysłów są Adam Bardos (Kujawiak) i Ewaryst Fedorowicz (Królewskie).

     

Kampanie zostały przygotowane przez agencję reklamową Locomotiva.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas