Reklama2008-02-13
0

Nowe sieci dedykowane w ofercie Clear Channel Poland

Od marca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio odwa nowe rozwiązania reklamowe - sieci dedykowane City Shopping iCity Dinks.

Obie sieci zostały wyselekcjonowane z całej bazy citylightówClear Channel Poland obejmującej 6 tys. nośników.

City Shopping dedykowana jest osobom odpowiedzialnym wgospodarstwie domowym za zakupy. Analiza ich profilu wykazała, że90% kupujących dzieli zakupy na duże (robione w hiper- isupermarketach w weekendy, średnio 2,5 razy w miesiącu) i bieżące(robione w mniejszych sklepach w dni powszednie, średnio 13 razy wmiesiącu). Na tej podstawie zaplanowano lokalizacje nośnikówwchodzących w skład sieci City Shopping - każdy znajduje się wokolicy obu typów placówek handlowych.

Sieć City DINKs (Double Income No Kids) to rozwiązanie dlareklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do młodych,niezależnych finansowo mieszkańców wielkich miast.

"Wprowadzenie nowych sieci dedykowanych City Shopping i CityDINKs to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, na którym corazważniejsze stają się przemyślane, kompleksowe rozwiązaniamarketingowe" - komentuje Agnieszka Zawistowska, Dyrektor ds.Rozwoju Biznesu Clear Channel Poland - "Filozofia Clear Channeljest zbieżna z tymi tendencjami. Chcemy oferować klientom skutecznerozwiązania, a nie tablice reklamowe Uważamy, że z perspektywystrategii komunikacji pojedynczy nośnik nie zapewnia realizacjicelów kampanii. Dopiero w zestawieniu z innymi przekształca się wkanał komunikacji. Dlatego inwestujemy w rozwiązania, którepozwalają nam na tworzenie efektywnych kampanii oraz gotowychproduktów w postaci sieci dedykowanych gwarantujących wysokąefektywność dotarcia do grupy docelowej."

Autor:pr

Więcej informacji:Clear Channel Poland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas