Reklama2008-05-21
0

Nowe wiaty przystankowe Clear Channel Poland

Clear Channel Poland wymieniła w ciągu ostatniego miesiąca 22 wiatyprzystankowe w Gdyni.

Wymiana wiat dotyczy rejonu ścisłego centrum Gdyni, w którymprzystanki są najbardziej oblegane.

- Mamy nadzieję, że nowe wiaty przystankowe spodobają sięmieszkańcom i będą im długo służyć. Clear Channel od lat wyposażapolskie miasta w wiaty. Powierzchnie reklamowe stosowane w ichkonstrukcjach dzięki dużej liczbie kontaktów z reklamą stanowiązwykle bardzo ważny element w miksie mediowym kampaniioutdoorowych. - mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor ds. RozwojuBiznesu Clear Channel Poland.

Autor:pr

Więcej informacji:Clear Channel Poland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas