Juliusz Braun, były szef KRRiT, został Dyrektorem Generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powołał Juliusza Brauna na stanowiska Dyrektora Generalnego związku. Braun obejmie funkcję z dniem 1 września 2006 roku.
Juliusz Braun jest wybitnym ekspertem i posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie mediów i reklamy. Między innymi, w latach 1999-2005, był członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a od lipca 1999 do marca 2003 pełnił funkcję Przewodniczącego KRRiTV. W latach 1989–99, jako poseł, działał w sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu – przez dwie kadencje był jej przewodniczącym. Współtworzył wiele ustaw dotyczących kultury i mediów. W ostatnim czasie Braun pełnił obowiązki dyrektora Departamentu Filmu i Mediów Audiowizualnych Ministerstwa Kultury.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Działalność związku opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, który określa standardy komunikacji marketingowej. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe skupiające reklamodawców, media i agencje reklamowe/domy mediowe: Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Związek Pracodawców Prywatnych Mediów.
Za badanie zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem odpowiada Komisja Etyki Reklamy – grono niezależnych autorytetów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie mediów i reklamy.