PR2007-07-13
0

Nowi klienci Euro RSCG Sensors

Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z PTK Centertel oraz LUPolska.

Z PTK Centertel Euro RSCG Sensors współpracuje w zakresieobsługi PR marki Orange. Agencja jest odpowiedzialna za bieżącedziałania komunikacyjne wokół sponsorowanych przez firmę wydarzeń wobszarze muzyki, sportu i filmu. Przykładami takiej współpracy są:zaangażowanie agencji w działania public relations wokół współpracyOrange i Ekstraklasy oraz wokół koncertu George'a Michaela nawarszawskim Torze Wyścigów Konnych, który miał miejsce 11 lipcabr.

Firma LU Polska powierzyła agencji bieżące działania publicrelations dla producenckiej marki SAN, prowadzone w związku zposzerzeniem i odświeżeniem gamy produktów sygnowanych tą marką(SAN Łakotki, SAN Holenderskie, SAN Złotokłose). Do zadań Euro RSCGSensors należą kontakty z prasą regionalną i ogólnopolską,przygotowanie i realizacja konkursów prasowych i radiowych oraznagłośnienie zaangażowania sponsoringowego marki SAN w wydarzenie"Przebojowe Lato", jakim jest 20 koncertów odbywających się wmiejscowościach wypoczynkowych w okresie wakacyjnym.

Oba projekty realizowane są przez Dział KomunikacjiKonsumenckiej Euro RSCG Sensors.

Autor:

Więcej informacji:Euro RSCG Sensors

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas