Internet2008-06-19
0

Nowi ludzie w agencji 180heartbeats

Agencja interaktywna 180heartbeats wzmocniła zespól kreatywny idział obsługi klienta.

Od czerwca do zespołu dołączyło dwóch art directorów - MariuszCzepiec i Wojtek Łebski. Nowym motion & interaction designeremzostał Jurek Pankiewicz, Mateusz Kukła dołączył jako motiondesigner, a Joanna Wojciechowska zajmie się kontaktem z klientamijako account executive.


Mariusz Czepiec przez ostatnie lata pracował jako senior graphicdesigner w Hypermedia. Wojtek Łebski odpowiadał za kreację wagencjach interaktywnych Tequilla/Digital i K2.
Mateusz Kukła pracował nad ruchomymi obrazami w domupost-produkcyjnym Singing Dorsz a Jurek Pankiewicz doświadczeniezdobywał w FFCreation jako flash developer\motion designer.

Joanna Wojciechowska, która objęła stanowisko account executivewcześniej pracowała w dziale nowych mediów TVN-u, w ATM-iewspółtworzyła społecznościowy serwis internetowy, współpracowałarównież z "Przyjaciółką", "Wprost" i Polsatem.

Autor:pr

Więcej informacji:180heartbeats

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas