Internet2004-11-05
0

Nowojorskie laury dla Maxa Webera

Agencja interaktywna Max Weber po raz kolejny udowadnia, że polski webdesign nie ma się czego wstydzić

Wielokrotnie nagradzany w Europie serwis internetowy www.pdk.pl potwierdził swoją wysoką klasę za oceanem, zdobywając brąz w prestiżowym, nowojorskim festiwalu Interactive Awards 2004 w kategorii World's Best Website Design.
 
Serwis PDK świętował na podium razem z Level Vodka (www.levelvodka.com, I miejsce) i Vodafone (www.vodafone.jp/designfile/, II miejsce), a o zaciekłości konkurencji niech świadczy fakt, że wśród finalistów znalazło się się m.in. takie realizacje jak azjatyckie serwisy Nike (korporacyjny i NikeID) oraz Mediterranean dla Cadbury Schweppes.
 
Kategoria World's Best Website Design jest co roku świadkiem ostrej walki, gdyż spośród zgłaszanych serwisów z całego świata i wszystkich branż wybieranych jest tylko 8 finalistów - wygrywają tylko najlepsi! W skład tegorocznego jury wchodzili eksperci nowych mediów z całego świata, m.in. reprezentanci Macromedia, Ogilvy Interactive, TBWA czy McCann Interactive pod przewodnictwem Grahama Kelly, dyrektora kreatywnego Saatchi && Saatchi w Singapurze.
 
Bliższą uwagę warto poświęcić azjatyckim wątkom, łączącym się nie tylko z biografią przewodniczącego jury, zdobywcy m.in. CyberLions w Cannes, który od lat buduje swoją karierę w Singapurze. Azja - a szczególnie Korea i Japonia - to miejsca dziś szczególnie ważne na światowej mapie webdesignu. Hakuhodo i-studio Inc., autorzy nagrodzonej realizacji dla Vodafone, pokazali niezwykłą świeżość rozwiązań nawigacyjnych i możliwości wykorzystania całej dostępnej przestrzeni ekranowej.
 
Fascynują nas azjatyckie realizacje, np. prace Japończyka Yugo Nakamury - mówi Grzegorz Mogilewski, prezes zarządu i dyrektor kreatywny Maxa Webera. To nie tylko inna kultura, ale odwaga odkrywania ciągle nowych rzeczy, kreatywność, emocje i innowacyjność. Jest to podejście bardzo bliskie filozofii Maxa Webera, a jednocześnie dające wymierne korzyści marketingowe ich klientom - potwierdza Jarosław Gąsiorek, prezes zarządu Powszechnego Domu Kredytowego SA.
 
Wieści z ostatniej chwili: Serwis PDK znalazł się w gronie finalistów London International Awards, jako jedyna agencja z Polski w kategorii Interactive Media. W roku 2004 do konkursu zgłoszono ponad 14 700 prac z 75 krajów całego świata.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas