Prasa2005-08-30
0

Nowy cennik

Harvard Business Review Polska od 1 września zmienia cennik reklam.

Ceny reklam w HBRP wzrosną o średnio 10%.

Prawostronna kolumna reklamowa w tytule kosztować będzie 27 500 zł (obecnie 25 300 zł), natomiast rozkładówka otwierająca w numerze - 47 000 zł (obecnie 43 000 zł).

Harvard Business Review Polska jest wydawany w średnim nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy. Magazyn niemal w całości sprzedaje się w prenumeracie, z czego blisko 90% stanowi prenumerata redakcyjna.

Wydawca uzasadnia jej wprowadzenie bardzo dobrą pozycją rynkową magazynu zarówno wśród czytelników jak i reklamodawców oraz inflacją. Jest to pierwsza podwyżka cen reklam w magazynie od wejścia tytułu na rynek w marcu 2003 r. - mówi Andrzej Karwowski, dyrektor biura reklamy HBRP. 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas