Reklama2008-11-19
0

Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok

Dostępny bezpłatnie dla pasażerów PLL LOT miesięcznik"Kaleidoscope" wprowadza nowy cennik formatów reklamowych na 2009rok. Firmy, które podpiszą umowy jeszcze w tym roku będą mogłyskorzystać z oferty promocyjnej bazującej na cenniku 2008.

Zmiana cennika magazynu "Kaleidoscope" jest odpowiedzią napotrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowychobowiązujących w Polsce i na świecie. W 2009 roku wydawca magazynu- agencja KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom nowe, niestandardoweformy, m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu,umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie na grzbieciemagazynu oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Dodatkowo,klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych formreklamy.

W kwietniu 2008 roku miesięcznik "Kaleidoscope" przeszedłgruntowną przemianę zawartości merytorycznej, layoutu i oprawy. Jakwynika z badań przeprowadzonych wśród pasażerów PLL LOT nowa formai treść magazynu została wysoko oceniona przez 86 proc.ankietowanych.

Autor:ak

Więcej informacji:Kaleidoscope, PLL LOT

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas