Reklama2007-06-01
0

Nowy cennik reklamowy Wirtualnej Polski

Od 1 czerwca w WP obowiązuje nowy cennik reklamowy.

Główne zmiany w cenniku to wprowadzenie nowych form reklamowych tzw. MegaProdukty, m.in. MegaBillboard, MegaSkyScraper, MegaBox, MegaŚródtekst, MegaSurroundAd w serwisach dostosowanych do rozdzielczości 1024x768 oraz  In-Stream AudioAd – reklama audio przed materiałami dźwiękowymi w serwisie: Wiadomości, Sport i Muzyka.

Aktualizacji poddano listę serwisów WP, linii tematycznych (dodanie nowych serwisów, np. Facet, Tech, Gwiazdy, WPtv) oraz form reklamowych dostępnych jako „dniówki” na Stronie Głównej WP (dodano m.in. DoubleBillboard, MidBox) oraz cen takich reklam wobec rosnącego zasięgu (podwyżka o ok. 10%).

WP zdecydowała się także na zwiększenie maksymalnych wag kreacji popularnych form reklamowych, zróżnicowanie ceny wysyłki mailingu w zależności od jego wagi oraz nowe, większe pakiety WPZasięg (dodatkowo: 7,5 i 10 mln UU).

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas