Reklama2004-02-13
0

Nowy copywriter w Demo

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera. Agencja cały czas poszukuje także dalszych kandydatów do pracy w dziale kreacji Demo - zarówno na stanowisku copywritera, jak i grafika.

Konrad Kacperczyk trafił do Demo z bagażem praktyk zawodowych z firm o profilu mediowym: Point Group, MTV Polska oraz TBWA Warszawa. Jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie kończy także drugi kierunek w Wyższej Szkole Mediów w Warszawie (specjalizacje - Promocja i Reklama oraz Public Relations).

Przyjęcia nowych ludzi do Demo są związane z refreshingiem, który trwa w agencji. W jego ramach zmieniona została struktura firmy, polityka sprzedażowa, a także tożsamość wizualna Demo. Agencja komunikuje te zmiany w trwającej obecnie autopromocyjnej kampanii reklamowej.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas