Reklama2007-08-06
0

Nowy dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

Grzegorz Fajerski został dyrektorem generalnym Polskiej IzbyArtykułów Promocyjnych. Swoją pracę rozpoczyna od przygotowaniawystąpienia Izby na targach Gift Expo i wydania pierwszego kataloguIzby.

Do PIAP-u przeszedł z firmy Sport Marketing House gdzie pełniłfunkcje prezesa zarządu.

Najważniejszym zadaniem jest stworzenie pakietu korzyściwymiernych i niewymiernych dla obecnych, jak i przyszłych CzłonkówPIAP. Silna organizacja to także silni Członkowie. Zamierzam skupićsię na budowaniu pozytywnego wizerunku artykułów promocyjnych orazcałej branży. Nie zamierzam jednak ograniczyć się tylko dodziałalności w naszej społeczności. Chciałbym aby nasza branża byłazauważalną częścią całego rynku reklamy - mówi GrzegorzFajerski.

hgfhgfhfghgfhkkkkkkkkfkkfkh

Grzegorz Fajerski jest absolwentem Wyższej Szkoły Kupieckiej wŁodzi. Ma 44 lata.

Autor:

Więcej informacji:Grzegorz Fajerski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas