Reklama2004-07-06
0

Nowy Dyrektor Marketingu Delecty

Jacek Sitko - nowy Dyrektor ds. Marketingu włocławskiej Delecty

W czerwcu nowym Dyrektorem ds. Marketingu w Delekcie został 35-letni Jacek Sitko, absolwent Głównej Szkoły Handlowej w Warszawie (Wydziału Handlu Zagranicznego) oraz angielskiego University of Newcastle upon Tyne (Wydziału Marketingu Artykułów Spożywczych).

Ten doświadczony na rynku artykułów spożywczych specjalista pracował wcześniej
z takimi markami, jak Gerber, Frugo, Ekko oraz Turek. Przez ostatnie 4 lata pracował dla Bograin Polska, w mleczarni Turek, w której pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i był odpowiedzialny za rozwój serów miękkich (typu camembert) oraz
produktów UHT (Sielska Dolina).

Nowy dyrektor przy współpracy z działem marketingu handlowego i działem sprzedaży zamierza kontynuować działania, mające doprowadzić do wzmocnienia marki Delecta. Cel ów planuje osiągnąć, skupiając się głównie na jej wizerunku
i innowacyjności produktów. "Będziemy dążyć nie tylko do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej w odniesieniu do konkurencji, ale również do przyśpieszenia tempa wzrostu segmentów rynkowych, na których już działamy" - zapowiedział.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas