Reklama2008-06-11
0

Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu AdMeritum.

Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowychwszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolioAd Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, BiznesInspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent).

Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiłaAgnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietniabr.

Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata byładyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista,Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, WarsawInsidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".

Autor:pr

Więcej informacji:Ad Meritum, Małgorzata Solarczyk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas