Prasa2005-07-19
0

Nowy dyrektor w Inforze

Centrum Reklamy w Grupie Wydawniczej Infor S.A. zyskało nowego dyrektora, którym od 18 lipca został Bartłomiej Ślusarczyk.

Dotychczas obowiązki te pełnił Wiesław Piątek, który w Inforze pozostał członkiem zarządu oraz dyrektorem Centrum Kadr i Organizacji.

Zakres obowiązków: Bartosz Ślusarczyk będzie odpowiedzialny za reklamę wszystkich czasopism Infor-u. Dyrektorem Biura Reklamy „Gazety Prawnej” pozostaje nadal Grażyna Grudzińska.

Wykształcenie: Bartłomiej Ślusarczyk jest z wykształcenia ekonomistą, ukończył wydział Ekonomiczno – Socjologiczny na Uniwersytecie Łódzkim.

Doświadczenia zawodowe: Do Infor-u przeszedł ze spółki Ditel S.A., wydawcy książek telefonicznych, gdzie pełnił funkcję dyrektora departamentu sprzedaży. Wcześniej przez dwa lata był dyrektorem działu sprzedaży reklam w spółce Prasa Wrocławska (Polskapresse).

Jak powiedział Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Grupy Wydawniczej Infor, o wyborze kandydatury Bartłomieja Ślusarczyka zdecydowała najciekawsza strategia sprzedaży dla całej Grupy.

Autor:brief - matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas