Prasa2007-04-12
0

Nowy dział w wydawnictwie Bauer

Rozpoczął działanie Dział Kluczowych Klientów wydawnictwa Bauer, którego dyrektorem jest Marcin Gudowicz.

Do jego zespołu dołączą: Ewa Żebrowska z działu TV oraz Katarzyna Misiaszek z działu LUX, które zostaną specjalistkami ds. kluczowych klientów. Na miejsce Ewy Żebrowskiej do działu reklamy pism telewizyjnych dołączy Anna Berlińska z działu reklamy pism młodzieżowych. Na miejsce tej ostatniej nie będzie prowadzona rekrutacja. Nowym Kierownikiem Działu Reklamy Pism Telewizyjnych została Małgorzata Teodorczyk.

Z wydawnictwem rozstała się Jolanta Leniec z działu K1, którą zastąpi Lidia Bednarz z działu TV - na jej miejsce w dziale TV prowadzona jest rekrutacja.

Powstał nowy zespół ds. koordynacji. Jego szefową jest Małgorzata Szymańska, która została Głównym Koordynatorem. Zespół jest częścią nowopowstałego Działu Promocji Sprzedaży i Marketingu i obsługuje wszystkie działy reklamy, wykonując swoje dotychczasowe obowiązki. W jego skład obok Małgorzaty Szymańskiej wchodzą: Urszula Kardas, która awansowała na starszego koordynatora, Marta Burzyńska - awansowała na koordynatora, Justyna Gasińska, Paulina Piotrowska, Wojciech Szota. Barbara Cyruk, która była koordynatorem w dziale K2, została awansowana na Młodszego Specjalistę ds. Reklamy w tym dziale.

Autor:łk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas