Jak wyglądała w listopadzie - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "Nowego Dnia"?
Znamy juz oficjalne wyniki sprzedaży nowej gazety codziennej "Nowy Dzień" (Agora), która na rynku pojawiła się 14 listopada 2005 roku.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wynika, że średnia sprzedaż "Nowego Dnia" w listopadzie ubiegłego roku wyniosła 210 972 egz..
Najlepiej sprzedało się wydanie z 30 listopada, gdy do dziennika 'Nowy Dzień' była dołączona, za darmo, płyta muzyczna z pierwszej część serii 'Leksykon Budki Suflera'.
Najgorszy wynik gazeta zanotowała w sobotę, 26 listopada, gdy sprzedaż wyniosła tylko 120 585 egz..
Zobacz tabelęawie wyników badań marketingowych spółka szacuje, że jeszcze w 2005 roku "Nowy Dzień" uplasuje się w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się dzienników w Polsce. Zgodnie z założeniami spółki, osiągnięcie średniej tygodniowej sprzedaży egzemplarzy na poziomie 250.000 powinno zapewnić sukces finansowy przedsięwzięcia" - podała w listopadzie Agora.
Naczelnym gazety "Nowy Dzień" jest Jerzy Wójcik, jego zastępcy to - Bożena Makowska, Grzegorz Piechota i Jarosław Śliżewski. Za koordynację całego projektu odpowiada Wojciech Fusek, wydawca dziennika.