Reklama2004-07-14
0

Nowy etap promocyjny mBanku

Nowa linia kreatywna materiałów BTL dla mBanku

Agencja reklamowa CZTERYCZWARTE realizuje nowy etap kampanii promocyjnej dla mBanku - pierwszego wirtualnego banku w Polsce. Głównym przekazem są strategiczne wartości mBanku: maksimum korzyści, maksimum wygody, maksimum bezpieczeństwa, które uzupełnia kreacja oparta na pomyśle wykorzystania logo mBanku w sposób świeży, nowatorski, a zarazem niekonwencjonalny.

Nowa linia materiałów BTL jest wyrazem otwartej, progresywnej strategii banku i odpowiada na zapotrzebowanie Klientów oczekujących czytelnego komunikatu związanego z ofertą. W stworzonej kreacji dobrze znany "mKwiatek", logo banku, występuje w nowych, zaskakujących odsłonach. Zabawa w układanie logo z całkiem nowych elementów przyciąga uwagę potencjalnego Klienta poprzez proste skojarzenia, jednocześnie wzmacniając świadomość marki.

Przygotowane materiały wyraźnie podkreślają charakter zmian strategicznych, wysuwając na pierwszy plan najistotniejsze i najbardziej pożądane cechy oferty: korzyść i wygodę, którą uzupełnia bezpieczeństwo usług.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas