Reklama2008-12-02
0

Nowy Ford Fiesta

W drugiej połowie listopada ruszyła kampania Forda Fiesta - nowewcielenie ikony motoryzacji koncernu z Detroit. To kolejny modelzaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design.

Kampania wspierająca obejmuje prasę lifestylową, stronę www,materiały POS w galeriach handlowych i salonach oraz dwie akcjeaktywacyjne. Ekspozycje odbywają się w 50 centrach handlowych.Towarzyszy im konkurs dla wszystkich, którzy zechcą odbyć jazdępróbną.

Celem działań jest wsparcie sprzedaży nowego modelu Fordajeszcze przed inauguracją kampanii launchowej.

Akcja pre-launchowa nowej Fiesty została w całości przygotowanalokalnie. Zarówno strona wizerunkowa jak i aktywacyjna powstała wwarszawskim oddziale Ogilvy Action.

ford

Za kampanię od strony klienta odpowiedzialny jest WładysławWłoszczowski, dyrektor d/s marketingu Ford Polska.

Za obsługę klienta w agencji odpowiada zespół Tomasza Wajszczyka- account directora.

Kreację, przygotował zespół pod kierownictwem Pawła Merecza.

Dom mediowy: Mindshare.

Autor:pr

Więcej informacji:Ford, Ford Fiesta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas