Prasa2010-04-30
6

Nowy „Kaleidoscope” przygotowała Martyna Wojciechowska

1 maja br. na pokłady samolotów PLL LOT trafi pierwszy numer magazynu pokładowego „Kaleidoscope”, przygotowany przez spółkę G+J Polska. Pismo, którego nową naczelną jest Martyna Wojciechowska, zostało odświeżone.

W miesięczniku czytelnicy znajdą teraz materiały promujące Polskę (felieton Lecha Wałęsy, opis nowych zjawisk kulturowych i społecznych, prezentacje regionów Polski), praktyczne informacje turystyczne, treści rozrywkowe (krzyżówki i łamigłówki, rubryki o gwiazdach, modzie czy gadżetach) oraz informacje na temat latania i samego LOT-u. Magazyn bez zmian wydawany będzie w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Pismo liczyć ma 100 stron i drukowane będzie – tak jak dotychczas - w nakładzie 30 tys. egz.

Magazyn dostępny będzie na pokładach samolotów LOT-u, w przedstawicielstwach krajowych i zagranicznych linii, w salonikach executive lounge na lotniskach oraz podczas imprez targowych i promocyjnych. Pasażerowie będą mogli także zabrać egzemplarze pisma z pokładów samolotów do swoich domów.

„Kaleidoscope” jest wydawany od 1979 roku. Ostatnio, od kwietnia 2008 roku do końca ub.r., za jego przygotowanie odpowiadała agencja reklamowo – wydawnicza Kava Kava.

G+J Polska przejęło produkcję tytułu po wygranym konkursie. „Kaleidoscope” to kolejna publikacja custom publishingowa spółki obok pisma „Business Traveller Poland”, które G+J przygotowuje na zlecenie R&S Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas