Prasa2006-04-06
0

Nowy klient Ad Meritum

Tygodnik "Gazeta Bankowa" dołączył do listy tytułów obsługiwanych przez Ad Meritum.

Od kwietnia za sprzedaż powierzchni reklamowej tygodnika odpowiada Ad Meritum, w związku z tym Dom Sprzedaży Prasy poszukuje pracowników na stanowisko Key Account Manager.

"Gazeta Bankowa" istnieje na rynku od 1988 roku. Od kwietnia ukazuje się w nakładzie 9000 egzemplarzy z czego 7000 stanowi prenumerata.

W kolejnych miesiącach wydawca planuje zwiększenie nakładu do 11000 oraz rozpoczęcie sprzedaży komisowej m.in. w sieci Empik i innych dużych salonach prasowych.
Główna grupa czytelników tytułu to finansiści oraz pracownicy średniego i wyższego szczebla branży bankowej.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas