PR 2004-07-01
0

Nowy klient BCA

BCA dla Chiquita International Services Group

Pod koniec czerwca agencja BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Chiquita International Services Group – czołowym dystrybutorem świeżych owoców na świecie.

BCA odpowiedzialna będzie za prowadzenie w Polsce kampanii public relations, która jest częścią międzynarodowego programu wizerunkowego bananów, prowadzonego od czerwca we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Główne zadania postawione przed zespołem Brand PR w BCA to dostosowanie kampanii do warunków polskich, media relations oraz komunikacja ze szkołami, które są jednym z ważniejszych adresatów planowanych działań.

Banany i inne owoce Chiquita znaleźć można w sklepach ponad 60 krajów na świecie. Badania przeprowadzone wśród konsumentów pokazują, że ponad 90% z nich rozpoznaje markę (w Stanach Zjednoczonych 98%). Świadczy to o tym, że Chiquita jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Koordynatorem ogólnoeuropejskiego projektu prowadzonego dla Chiquita International Services Group jest agencja Edelman w Hamburgu.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas