PR2007-03-16
0

Nowy klient Mmd Polska

Wedding TV Ltd i Mmd rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi PR.

Obejmuje ona głównie działania media relations oraz promocję programów emitowanych na antenie kanału Wedding TV.

„Zdecydowaliśmy się na powierzenie agencji Mmd obsługi działań PR dla kanału Wedding TV ze względu na jej kreatywność, profesjonalizm i doświadczenie w pracy z klientami z sektora telewizyjnego. Jesteśmy pewni, że działania Mmd przyczynią się do sukcesu kanału Wedding TV na polskim rynku” – powiedział Robin Bayley, Dyrektor Marketingu Wedding TV.

Wedding TV jest piątą marką w portfolio klientów telewizyjnych Mmd Polska. Pozostali klienci to: Zonemedia (Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, Zone Romantica), Hallmark Channel, Travel Channel oraz Discovery Networks Europe (kanały: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Civilisation, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery Historia,  Discovery HD). W sumie Mmd obsługuje 14 kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 

Wedding TV to kanał poświęcony rozrywce i emocjom związanym ze ślubem. Kanał skierowany jest głównie do kobiet między 18 a 34 rokiem życia.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas