Reklama2004-04-13
0

Nowy klient MPG Media Planning

MPG Media Planning zdobył budżet marki Mastercook

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przeglądzie ofert domów mediowych na obsługę marki Mastercook i został wybrany jako podmiot obsługujący mediowo firmę Wrozamet S.A..

"Wybraliśmy MPG Media Planning ponieważ jego propozycja wydała nam się najbardziej interesująca i najlepiej odpowiadała naszym oczekiwaniom" - powiedziała Alicja Barcewicz, Szef Biura Marketingu w firmie Wrozamet SA z Wrocławia, producenta sprzętu AGD marki Mastercook. Klient nie zgodził się na ujawnienie, jakie inne domy mediowe brały udział w przeglądzie.

"Przed marką Mastercook stoi wiele wyzwań i jesteśmy przekonani, że MPG Media Planning skutecznie wesprze mediowo Wrozamet S.A. w dalszym umacnianiu pozycji rynkowej" - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas