Reklama2006-10-22
0

Nowy klient San Markos

San Markos przygotowała wizerunkową kampanię reklamową największego producenta generyków na świecie - firmy farmaceutycznej Teva.

Celem przygotowanych przez San Markos działań reklamowych jest rozpoczęcie budowy wizerunku Tevy jako firmy oferującej leki najwyższej jakości po przystępnej cenie. Takie pozycjonowanie firmy nie jest bezpodstawne: w samym 2005 roku firma wydała na badania 350 mln dolarów, a w Europie sprzedaje ponad 450 swoich leków.  Dodatkowym zadaniem przekazu reklamowego  jest poinformowanie rynku o przejęciu przez Tevę Polfy Kutno, jednego z wiodących producentów farmaceutycznych w Polsce. 

   

Kampania  skierowana została do specjalistów oraz grup opiniotwórczych i potrwa do końca listopada. Jako nośniki wykorzystane zostały branżowe tytuły prasowe jak np.: Puls Medycyny, Medycyna po Dyplomie, Przewodnik Lekarza, Gazeta Lekarska i Medycyna Praktyczna.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas