Sieć biur podróży Lufthansa City Center Grupa Polska powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd obsługę komunikacyjną planowanych na 2. połowę roku działań marketingowych.
Lufthansa City Center International jest jedną z największych międzynarodowych sieci agencji turystycznych z siedzibą we Frankfurcie n. Menem, reprezentowaną w 52 krajach przez ponad 500 biur. Założona w 1991 r. Lufthansa City Center jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci biur podróży w Europie. Ta międzynarodowa sieć zyskuje na znaczeniu z powodu postępującej globalizacji i koncentracji rynku.
Lufthansa City Center Grupa Polska skupia 16 polskich biur podróży w 14 głównych miastach Polski,
Celem Lufthansa City Center Grupa Polska jest budowanie pozytywnego wizerunku marki jako międzynarodowego eksperta i doradcy w dziedzinie optymalizacji dla firm kosztów wyjazdów oraz turystyki. Poprzez działania PR Lufthansa City Center chce dotrzeć do grup docelowych z informacją o szerokim portfolio usług oraz promować usługę Internet Booking Engine.
Klient wybrał zaproponowaną przez Sigmę koncepcję kampanii promocyjnej i PR mającej na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku publicznego Lufthansa City Center Grupa Polska i zwiększenie zainteresowania jego usługami. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja i nadzór nad całością działań reklamowych, sponsoringowych i medialnych.
Zadanie to obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi, ponadto liczne działania medialne: nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, pomoc w stworzeniu internetowego press room'u, zorganizowanie konkursów prasowych, opracowywanie i dystrybucję materiałów prasowych, organizowanie centralnych i regionalnych spotkań prasowych, jak również monitoring mediów.
Umowa została zawarta do końca 2005 r. z opcją przedłużenia na kolejne lata.