Reklama2005-11-04
0

Nowy konkurs Samsung Fun Club

56 biletów lotniczych,14 telefonów Samsunga, 4 odtwarzacze mp3 Samsunga i 250 biletów do kina będzie można wygrać w konkursie Fun Metro.

Konkurs oparty jest na klubie lojalnościowym Samsung Fun Club. Obecnie należy do niego 80 tys. użytkowników. Aby móc walczyć o nagrody należy zarejestrować się w klubie na stronie http://www.funmetro.pl/. Serwis ten stworzyła i obsługuje agencja interaktywna FFCreation. Biorący udział w konkursie jeżdżą wirtualnym metrem. Poszczególne stacje należą do Samsunga oraz jego partnerów: Quicksilver/Rossignol, Cinema City i Centralwings. Na każdej z nich czeka na uczestników pytanie z dziedziny "właściciela" stacji.

Aby zwiększyć swoje szanse na wygranie nagród wystarczy "zwerbować" nowych klubowiczów, wysyłając im "bilety na metro". W czasie trwania akcji, firma planuje pozyskać około 20 tys. nowych klubowiczów.

Konkurs wesprze, przygotowana przez dom Media Contacts (MPG Media Planning Group) i agencję FF Creation, kampania internetowa oraz e-mailing. Na budżet kampanii przeznaczono około 100 tys. zł. Konkurs potrwa do 27 grudnia.

Autor:Ewa Sawicka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas