Prasa2014-06-23
0

Nowy layout „Gazety Bankowej”, relaunch po wakacjach

W poniedziałek 23 czerwca ukazał się podwójny numer „Gazety Bankowej” (Fratria) na miesiące lipiec i sierpień. - Chcemy mieć czas na wprowadzenie zmian - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, redaktor naczelny miesięcznika. Po wakacjach przeprowadzony zostanie relaunch magazynu.

Pierwsze zmiany czytelnicy „Gazety Bankowej” dostrzegą w wydaniu wakacyjnym. Każdej sekcji został przyporządkowany odpowiedni kolor. Od tego wydania materiałem otwierającym będzie duży tekst (np. wywiad lub materiał śledczy), w którym opisany zostanie główny temat numeru.

Zmianie ulec ma layout nowej „Bankowej”, który będzie bardziej minimalistyczny. Na okładce - tak jak do tej pory - pojawiać się będą czarno-białe zdjęcia.

Kolejną poważną zmianą jest rezygnacja z krótkich informacji i likwidacja sekcji „Banknotki”. - Jako miesięcznik nie zamierzamy się ścigać na newsy. Uważam, że nie po to nasi czytelnicy kupują „Gazetę Bankową” żeby czytać o tym, co mogą znaleźć w internecie - tłumaczy Wojciech Surmacz.

W wydaniu wrześniowym „Gazety Bankowej” pojawią się trzy nowe działy - historyczny, zagraniczny i dział poświęcony giełdzie. - Chcę zmienić postrzeganie „Gazety” z miesięcznika zamkniętego na sektor finansów, ubezpieczeń i bankowości na magazyn z szeroko pojętą publicystyką - opisuje cel zmian Wojciech Surmacz.

Wojciech Surmacz został redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” na początku maja (więcej na ten temat).

Spółka Fratria przejęła wydawanie „Gazety Bankowej” od swojego większościowego udziałowca spółki Apella w października ub.r. (więcej na ten temat).

Autor:łb

Więcej informacji:Gazeta Bankowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas