Prasa2003-09-17
0

Nowy magazyn dla młodych - Neon

Pod koniec października ukaże się pierwszy numer Magazynu NEON kierowanego do młodego, aktywnego czytelnika

Pod koniec października ukaże się pierwszy numer Magazynu NEON kierowanego do młodego, aktywnego czytelnika. Grupę docelową NEONA stanowią mieszkańcy średnich i dużych miast w wieku 20-30 lat, wykształceni lub w trakcie nauki, osiągający dochody powyżej średniej lub mający zamożnych rodziców. NEON będzie pismem pokazującym to, co nowe, nietypowe, czasem kontrowersyjne. Koncentrować będzie się na muzyce, ludziach, wydarzeniach, trendach. Prezentować będzie kulturę z pogranicza mainstremu - najlepszą muzykę, filmy, sztukę, interesujące zjawiska społeczne, nowe technologie i multimedia, sporty ekstremalne. Opisywać będzie wszystko to co pozwala żyć w wielkim mieście i mieć z tego przyjemność.

NEON, kreujący gusta nowoczesnej młodzieży, będzie produktem z "wyższej półki" stając się interesującym medium dla reklamowdawców, którym zależy na wysokim pozycjonowaniu ich produktu.

NEON kosztował będzie 7,90 PLN. Do Magazynu dołączana będzie przygotowywana specjalnie dla Magazynu płyta CD. Planowany nakład pierwszego numeru wynosi 40 000 egzemplarzy.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas