Telewizja2005-03-03
0

Nowy model reklam w MTV

Od 1 marca MTV Polska i MTV Classic w AGB Polska

Od 1 marca kanały MTV Polska oraz MTV Classic znalazły się w pełnym monitoringu widowni AGB Polska. Decyzja ta związana jest z otwarciem sprzedaży gwarantowanej widowni w obu kanałach, obok modelu cennikowego, stosowanego dotychczas.

Zdaniem Izabelli Miejłuk - Business Development & Communications Director MTV Networks Polska: "Wprowadzenie opcji sprzedaży widowni gwarantowanej jest kolejnym krokiem na drodze wychodzenia z naszą ofertą naprzeciw potrzebom rynku. Nowy broker reklamy w kanałach MTV - Discovery Media Polska udowodnił w przeszłości, że sprzedaż GRP sprawdza się również w przypadku stacji tematycznych. Uważam, że tak unikalny produkt jak widownia wiodących stacji muzycznych powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów i domów mediowych, od teraz z pewnością łatwiej będzie im umieszczać nasze kanały w mediaplanach".

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas