Internet2004-07-28
4

Nowy newsletter Medycyny Praktycznej

Wydanie specjalne MPkuriera dla menadżerów

Medycyna Praktyczna, wiodący polski wydawca prasy i literatury specjalistycznej adresowanej do środowiska medycznego, jest aktywna także na polu mediów elektronicznych.

Portal medyczny www.mp.pl to najbardziej znany w środowisku serwis specjalistyczny,                 a newsletter MPkurier wysyłany regularnie dwa razy w tygodniu dociera do ponad 35 000 abonentów lekarzy.

Najnowszym produktem Medycyny Praktycznej jest debiutujący dzisiaj newsletter adresowany specjalnie do menadżerów.


Wydanie nr 1/2004 rozpoczyna cykl specjalnych edycji MPkuriera adresowanych wyłącznie do menedżerów przemysłu farmaceutycznego.

Atrakcyjny pod względem szaty graficznej projekt HTML, oprócz rozbudowanych treści redakcyjnych, oferuje także powierzchnię reklamową.
 
W pierwszym numerze jako najważniejszy materiał proponowany jest czytelnikom wywiad Medycyny Praktycznej z dyrektorem Departamentu Polityki Lekowej. Abonenci mają możliwość interaktywnego skomentowania wypowiedzi ministerstwa.
 
Wydawca newslettera zapowiada w następnym wydaniu kolejny wywiad, tym razem z prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych.

W każdym z numerów pojawiać się będą najważniejsze wiadomości dotyczące środowiska medycznego i przemysłu farmaceutycznego z kraju i zagranicy, a także recenzje książek specjalistycznych i omówienia najważniejszych artykułów z medycznej prasy fachowej. Stałym elementem newslettera będzie także dział Fakty i Wydarzenia informujący o wielowymiarowej aktywności Medycyny Praktycznej, nie tylko jako wydawcy. Dział Z badań rynku prasy medycznej omawiać będzie najważniejsze wyniki badań statystycznych. 

Autor:

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas